vineri, 26 februarie 2010

Pe calea Crucii



Am văzut cu ochii noştri
Ceea ce n-am fi dorit să vedem niciodată!

Omul care pe nimeni n-a judecat,
Iată-l condamnat!

Omul pe care nu l-am fi lăsat niciodată,
Acum a rămas singur!

Omul pe care l-am căutat îndelung,
Noi nu l-am iubit!

Omul pe care nu noi l-am creat,
Noi l-am dat la moarte!

S-a născut între noi.
A trăit ca noi.
Unul dintre noi
L-a trădat!

A fost răstignit pe Cruce
De omul pe care-l iubea,
Şi după ce a iertat, a murit.

„Iată Omul!”

În amintirea Pătimirii tale,
Noi îţi cerem iertare, Doamne,
Pentru fiecare din fraţii tăi
Pe care noi l-am lăsat să moară singur.

Omul Crucii,
Noi te rugăm,
Fiul şi Fratele nostru,
Noi în Tine sperăm!

În amintirea Morţii tale,
Noi îţi cerem curaj, Doamne,
Atunci când darul iubirii
Ne va cere să suferim singuri!
(text: P. Sequeri)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulţumesc pentru vizită! De obicei, răspund cu bucurie la comentariile adecvate.